Starbucks breidt loyaliteitsprogramma uit met betalingen – Emerce

Geplaatst op

Klanten van Starbucks gebruiken hun smartphone zeven miljoen keer per week om korting op hun bestelling te krijgen. Let wel: meestal in de winkel. Dat is al zestien procent van het totale aantal transacties. Dit jaar gaat Starbucks een stap verder: betalen met de app.

Source: www.emerce.nl

Wanneer zo veel mensen je app gebruiken voor daadwerkelijk bestellen van je product, mag je wel stellen dat het een succes is… Erg mooi: de stelling dat techniek altijd ondergeschikt zal blijven aan de beleving. Want dat is toch wel het USP van dit bedrijf. De beleving en betrokkenheid die je voelt bij het product en haar winkels.. 

See on Scoop.itRwh_at

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s