Kijker kan live meestemmen in nieuwe app The Voice – Emerce

Geplaatst op

The Voice of Holland brengt vandaag een nieuwe app uit waarmee de kijker vanaf vanavond live en gratis kan stemmen op zijn favorieten.

Source: www.emerce.nl

Ik schreef een tijd geleden een blog waarin ik de vraag stelde hoe lang het zou duren voordat deze manier van stemmen, dus via een app, gratis… ook in Nederland toegepast zou worden. In de USA wordt dit al bij verschillende sprlprogramma’s en shows toegepast. En nu dus eindelijk ook hier! 

Wat vind jij van deze ontwikkeling? Ten goede? Of gaat het naar jou mening geen verschil maken?

 

Ik ben zeer benieuwd of hierdoor nu ook het stemgedrag en daarmee een uitslag verandert. Ik bedoel: moeten betalen voor het stemmen ga ik persoonlijk misschien 1x doen, maar wanneer ik er geen geld voor neer hoef te leggen kan ik mij voorstellen dat ik het vaker doe.. En daarmee verschuift het veelvuldig stemmen door de fanatieke teenagers naar een veel breder platform. En kun je, in potentie, ook andere winnaars verwachten.. Spannend allemaal.

 

See on Scoop.itRwh_at

Geef een reactie

