Nieuwe betatool om mailadressen te verzamelen via getweete links | Twittermania

Geplaatst op

See on Scoop.itRwh_at

Twitter is voor marketeers een mooie tool om interactie met bestaande en nieuwe gebruikers van een product of dienst aan te gaan.

Rein Hof’s insight:

Ik ben het geheel eens met de auteur.

Deze manier van adressen verzamelen gaat niet langer werken. Sterker nog: is al achterhaald.

Mensen zijn niet meer van plan om dergelijke informatie nog te verstrekken, alleen om een bepaalde pagina, whitepaper of andere download te kunnen kijken / ontvangen.

 

David Meerman Scott beschreef het al uitvoerig in zijn boek " De nieuwe regels van Social Media" : wanneer je mensen wilt boeien en binden… Geef wat ze graag willen. Of dit nu de eerste hoofdstukken van je nieuwste boek zijn, waarbij je  vraagt om feedback, een mooie whitepaper of een infographic.. maakt niet uit.. Het aantal downloads is vele malen hoger en laat jou sterk naar voren komen als de expert op het gebied waarover je publiceerd. Weg dus met het vragen om mailadressen en telefoonnummers. We haken er echt op af! 

See on twittermania.nl

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s