Onderzoek: klant heeft behoefte aan meer mobiele interactie met bedrijf – Nieuws – Customer Talk – Alles over crm, klantstrategie, digital marketing, social business, e-commerce, customer experienc…

Geplaatst op

See on Scoop.itRwh_at

Als bedrijven meer interactie willen met de klant, dan zou het mobiele kanaal hier een uitgelegen kans voor bieden. Acht op…

Rein Hof’s insight:

Onderstaand zegt eigenlijk genoeg.. 

Ondanks de zorgen over de veiligheid van de gegevens die via het mobiele kanaal gedeeld moeten worden, zet 55 procent hun mobiele apparaat in voor het betalen van rekeningen en schrijft 52 procent geld over via een mobiel apparaat. Bijna vijftig procent zegt via het mobiele kanaal een nieuwe bankrekening te openen. Als banken een incentive nodig hebben om consumenten over de streep te trekken, zegt 25 procent dat ze lagere kosten om mobiele diensten te gebruiken een reden kan zijn om mobiel te bankieren.

See on www.customertalk.nl

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s