Netz-Spott für Polizei in NRW: “Hey Torben, go Torben, hey, ho” – N24.de

Geplaatst op

See on Scoop.itRwh_at

Rappende Polizisten mit Ghettoblaster: Mit Videos im Internet will die Polizei in Nordrhein-Westfalen Bewerber anlocken. Tatsächlich sind die Spots ein Renner – und ernten viel Spott.

Rein Hof’s insight:

Onze Oosterburen zijn blijkbaar op zoek naar nieuwe politie collega’s. En daar is dan een flitsend filmpje voor gemaakt.. Over de kosten hoeven we het niet te hebben. €6000 is niet te gek lijkt mij.. En zo te zien hebben ze ook begrepen dat het heel goed werkt om eigen mensen in te zetten, in plaats van acteurs. (Mochten dit tóch acteurs zijn, dan verdienen ze direct een prijs voor deze prestatie..)

 

Wat ik mij wel afvraag, net als veel andere kijkers en lezers: Is dit wel de goeie manier om te werven..? Volgens mij heeft het niet geheel de uitstraling die het zou moeten hebben. En echt serieus kan ik het ook niet nemen.. Grappig is het wel.. 

See on www.n24.de

Geef een reactie

