Egbert-Jan van Bel: Jumbo vs Plus – Verlies vs Winst

Geplaatst op

See on Scoop.itRwh_at

Rein Hof’s insight:

Het laat maar even zien hoe snel je van nummer 1 kunt afzakken.. Het is een open deurtje.. nummer 1 worden is niet de kunst. Het blijven echter wel! 

Zoals ik het lees, verliest Jumbo echer op vermeidbare onderdelen. Namelijk door het niet langer consequent doorvoeren van de eigen Jumbo regels.. Dat is pas echt killing!! Je marketing inzetten voor het een, echter dat niet langer waar kunnen maken..

If you can’t deliver, don"t talk about it. 

 

Egbert Jan is kern docent bij oa. Beeckestijn. Zijn boek Kloteklanten geeft een mooie insight in de wijze waarop bedrijven (kunnen) denken.. 

See on www.egbertjanvanbel.nl

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s