Telecommerce Magazine

Geplaatst op

See on Scoop.itRwh_at

Rein Hof’s insight:

Goed verhaal over "wachtverzachters".. Wordt vaak lacherig over gedaan en hebben toch echt een uitstekend effect op de tevredenheid van je klanten en bezoekers.. 

Het werken op afspraak kan zeker helpen om er voor te zorgen dat er minder wachttijden voor je bezoekers ontstaan. Of minder loze momenten voor je medewerkers. Maar denk ook aan die gevallen die net niet standaard zijn. Waardoor de ene afspraak nét iets langer duurt. Dan is zo’n verzachter toch echt wel weer zeer effectief en handig! 

See on www.telecommerce.nl

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s