Deuren eerst, daarna sociale media op slot | vdmmp

Geplaatst op

See on Scoop.itRwh_at

Rein Hof’s insight:

Het is al veel vaker over nagedacht: is er een verband te vinden tussen het gebruik van Social Media en woning inbraken? Wellicht dat dit onderzoek een lichtje kan werpen.

 

En buiten dit onderzoek.

Simpelweg nadenken is toch het meest belangrijke? Wanneer ik een ieder vertel dat ik niet thuis ben maak ik het een potentiele inbreker mogelijk eenvoudiger. Maar wanneer ik niets vertel, en vervolgens niets meer post omdat ik op vakantie ben… Welk signaal geef ik dan af? 

De kop van het artikel zegt het feitelijk al.. Eerst de deuren.

Eerst zorgen dat het voor een inbreker niet eenvoudig is om binnen te komen. De rest is dan een mooie extra. 

See on www.vdmmp.nl

Geef een reactie

