10 Signs You Are You Addicted To Social Media – Jeffbullas’s Blog

Geplaatst op

See on Scoop.itRwh_at

Rein Hof’s insight:

Met dank aan @KimDoNl

Het gebruik van Social Media en de daarbij horende zaken heeft natuurlijk een mega vlucht genomen.. Wanneer ik thuis kijk wat er gebeurt iedere avond, is dat een perfect voorbeeld.. Er wordt getwitterd, Facebook gechecked en gezocht op mooie artikelen die te gebruiken zijn voor ScoopIt. Tja.

Maar niet iederen..

En dan is er mijn vrouw die met al deze zaken niets heeft. En zich afvraagt wat haar man en dochter aan het doen zijn en niet gewoon TV kijken, zoals zij dat ook doet. Het is lastig voor deze mensen om te begrijpen dat het geen desinteresse is, maar te maken heeft met een andere manier van denken, focussen en bezig zijn.. 

Want wanneer een TV programma mij boeit en engaged… blijf ik kijken. Het zijn de momenten dat men mij kwijt raakt, dat ik snel " even wat anders doe"  En al lang niet meer alleen tijdens de reclame hoor..  Dat gaat al veel sneller.. Stukje film niet leuk? Twitter..  Standaard onderdeel in een programma niet interesant? Facebook.. Nog meer tijd? Scoop it..:-) 

See on www.jeffbullas.com

Geef een reactie

