Waarom je webcare via Twitter nooit (!) moet automatiseren! | Twittermania

Geplaatst op

See on Scoop.itRwh_at

Laatst lieten we al weten dat Twitter veel ‘geautomatiseerde’ tools aan banden gaat leggen. Persoonlijk ben ik hier helemaal voor. De dingen die wel geautomatiseerd werken zijn op de vingers van één

Rein Hof’s insight:

Hmmm Automariseren is best leuk hoor. Maar ik ben het er mee eens. Social Media is en blijft toch echt mensen werk.. Dus ook het reageren. Het geboden voorbeeld zegt genoeg lijkt mij. 

See on twittermania.nl

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s