Starbucks: minder eenheid, meer diversiteit

Geplaatst op

See on Scoop.itRwh_at

Vanaf 24 april heeft koffieketen Starbucks er een filiaal bij gekregen. Met bloementhema, want gevestigd aan de toeristische Amsterdamse bloemenmarkt. Kent u die scène nog uit Shrek 2?

Rein Hof’s insight:

Grappig.. Begin je een keten, waar je ook nog eens succesvol mee bent, en toch besluit je om te veranderen. Goed inzicht lijkt mij dat. Niet kunnen/willen veranderen is dodelijk voor je business. Goed gezien dus.. 

See on www.brand-management.nl

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s