Hoe Libelle haar sterke merk bouwt

Geplaatst op

See on Scoop.itRwh_at

Het bouwen van een sterk merk. Vele boeken zijn er over geschreven, nog meer artikelen zijn er over verschenen en dan heb je nog al die top-zoveel lijstjes. Opvallend is dat tijdschrifttitels relatief weinig voorkomen.

Rein Hof’s insight:

Het klinkt zo eenvoudig.. En bekend..

Ook hier geldt dus: boeien en engagen.. Schrijf de zaken die interessant zijn en reacties oproepen bij je lezers. Zaken waar mensen een mening over hebben. 

Wat erg knap is, is de insight dat je ook direct en one-on-one moet reageren op berichten. Dat is nog wel eens lastig bij een "old fashion" papieren medium. Respect. 

See on www.brand-management.nl

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s