Telecommerce Magazine

Geplaatst op

See on Scoop.itRwh_at

Rein Hof’s insight:

Goed verhaal over twee prima bedrijven! Ik ken door werkbezoeken beide bedrijven en heb daar een interessante inkijk in hun klant en personeel benadering gezien.

de focus van T-Mobile op het klantbehoud is een uitstekend idee! Maar al te vaak worden de bestaande klanten vergeten, of kunnen zij niet profiteren van voordelen die een nieuwe klant wél kan benutten. Goed dat er nu het inzicht is dat het behouden van klanten veel kostenvrienlijker is dan het wwrven van nieuwe…

de NPS score van Xs4all is zeer hoog. Menig bedrijf is content met een score net onder de nul… Dat dit bedrijf aan haar medewerkers denkt is bij een werkbezoek duidelijk te voelen.. De sfeer is fantastisch en ontspannen. Geen belscripts die je moet volgen.. Tijdens de pauze staat de playstation gereed… Heerlijk! En dat de medewerkers trots zijn op hun bedrijf blijkt wel uit het feit dat de figuren in de commercials allen medewerkers van Xs4all zijn… 

See on www.telecommerce.nl

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s