Should brands try to respond to negative social comments? | SmartBlogs

Geplaatst op

See on Scoop.itRwh_at

SmartPulse — our weekly nonscientific reader poll in SmartBrief on Social Media — tracks feedback from leading marketers about social media practices and

Rein Hof’s insight:

Lijkt mij toch wel!

Inderdaad, zoals in het artikel ook aangegeven, op "slechts negatief" commenaar wellicht niet. Maar wanneer het een klacht is, een mogelijk terechte opmerking over verkeerd bejegenen, een kritische noot, zul je wel degelijk moeten reageren.

Heb je liever een  Yuopje?? Dat kan echt het gevolg zijn wanneer je niets doet… ( "Een youpje" is de uitdrukking die bij T-mobile al gebruikelijk is wanneer er op een dergelijk gebied zaken verkeerd gaan.. Mooi nieuw werkwoord.)

Opletten en (durven) reageren dus. 

See on smartblogs.com

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s