Telecommerce Magazine

Geplaatst op

See on Scoop.itRwh_at

Rein Hof’s insight:

I rest my case… 

Dat waar ik zo vaak tegen aanloop binnen een organisatie: ach, wat daar gebeurt is toch niet zo belangrijk… Jawel dus! De "buitenwereld" kijkt zeer kritisch wat je wel en niet doet. Niet/slecht reageren is killing! 

Wat mij opvalt is dat Facebook zo’n groot bereik heeft. Kan ook komen dat dit een onderzoek in GB is. Toch anders dan Nederland. En dat ook hier veelvuldig gebruik wordt gemaakt om via Social Media uiting te geven van ongenoegen weten we maar al te goed.. 

Dus Twitter en Facebook dien je te volgen.  Er op te anticiperen. Althans…. Wanneer je het contact met je omgeving niet wilt verliezen..

See on telecommerce.nl

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s