Onzeker. Beste baas..

Geplaatst op Geupdate op

Ik ben natuurlijk niet de enige.. en zal ook niet de laatste zijn. En het feit dat je toekomst een onzekere is, is niet de meest prettige omstandigheid.. En ach. Zoals ik het mag begrijpen, heb ik nog helemaal niets te klagen.. En ondertussen..

Wanneer zaken veranderen, kan dat van invloed zijn op je werk en werkplek. Mij baas heeft een behoorlijke verandering bedacht. Voor de ” buitenwereld” op een aantal punten volslagen onbegrijpelijk ben ik bang. Maar intern gebeurt er nogal wat. Ik roep niet dat deze verandering verkeerd is. In tegendeel. Er zijn nogal wat onderdelen die ik zeer toe juich.. Centraliseren van onderdelen is niet per definitie slecht. Lijkt mij.. En regie op ontwikkelingen? Hmm. regie gaat ver. Verzamelen is beter..

Het wordt een spannende tijd. En ik heb er zin in. Kom maar op baas. Laat maar horen wat je in gedachten hebt.

Oh ja. Nu ik je toch spreek. Denk vooral ook aan alle mensen die het uiteindelijk moeten gaan uitvoeren. Vraag vooral hen om advies. Zij zullen dat eerlijk en zonder voorbehouden geven. Niet met een gedachte dat dit wellicht een mooie positie oplevert. Want dat doet het niet.. Zij geven je antwoord vanuit de operatie en praktijk. Dus dat waar je wat aan hebt. Vraag het. Gebruik het. Zet het in.. Wij willen wel!

Geef een reactie

