Je hebt van die mensen

Geplaatst op Geupdate op

In mijn vorige blog heb ik je kennis laten maken met Nick Vujicic. Geen armen, (bijna) geen benen en een levensinstelling waarvan ik achterover sla. Hij brengt zijn verhaal met humor.. Tot: ja tot hij laat zien hoe ernstig zijn leven werkelijk is.

Je hebt van die mensen. die kunnen inspireren en bijdragen tot.

Steve Jobs vind ik zeker inspirerend. Hij was iemand die op een waanzinnig uitgedachte marketing manier, een nieuw Apple product kon introduceren, met een passie die weinigen gegeven is. Direct het gevoel: ik ken het niet.. en ik wil het. NU

Ik heb er nog een. Randy Pausch.

Wie?? Randy Pausch. Een professor, waarbij kanker geconstateerd wordt en die weet dat hij niet lang meer te leven heeft. En dan is het eind van het college jaar. Tijd voor een traditie: ” the Last Lecture”
In zijn geval dus letterlijk.. Pausch doet dat met een instelling en overtuiging.. Respect! Ik kan niet anders zeggen. Het fragment is uit een opname van Oprah. En kijk op YouTube voor nog veel meer inspirerende woorden van deze indrukwekkende persoonlijkheid. .

;

Geef een reactie

