Social Media steeds leuker?

Geplaatst op Geupdate op

Twitter is voor mij al langer een #socialmedia kanaal om te gebruiken. Niet van het eerste uur hoor.. Ik zag zojuist nog dat dit vanaf juli 2009 is. Maar goed, helemaal achteraan loop ik dus ook niet.

Gebruik van LinkedIn is al weer geheel iets anders. Waarom ook al weer? Voor mij in ieder geval omdat het een prachtig netwerk oplevert. Daarnaast leer je (ook virtueel kan dat dus..) veel nieuwe mensen kennen. Voor mij, als ” ouwe knar” raar. Mijn dochter vindt het volkomen normaal. Virtuele vrienden zijn net zo echtven belangrijk als diegene die je in het echt ziet.. Het blijft wennen moet ik bekennen.

Facebook is al weer wat meer “nieuwgebied”. Ook hier mag/moet/wil ik posten? En wat dan? Mag ik Twitter koppelen aan Facebook? Ik ken de voor en tegen verhalen. En moet eerlijk zeggen: ik vind het wel makkelijk..

Google+ is dan weer de nieuwe. Voor mij. Wat moet ik daar nu weer mee dan? Ook koppelen? Zelfstandig gebruiken? Helemaal laten schieten? Lastig hoor.. Aan de andere kant: ik gebruik al zo veel van Google. Heb mij dan ook al min of meer overgegeven aan het feit dat.. Dus: waarom nog tegen houden.. Laat maar gebeuren denk ik dan. #socialmedia hou ik niet meer tegen in mijn omgeving, leven. Dan maar liever actief zijn..

http://m.youtube.com/?reload=2&rdm=m34ihv10y#/watch?client=mv-google&v=_XFPzihuzow&rdm=m34ihv2cx

 

Geef een reactie

